Donc toutes les flèches partent du point central, le pré.
-1 à Zantafio et -1 à Grisou !!!!
PPVIER a écrit:Et tu les branches dans le sens du texte ???
Audioquest a écrit:Directionality: All cables are directional, from hardware store electrical cable to the finest pure silver
cables. All AudioQuest cables are marked for direction. With other cables it might be necessary to simply
listen to the cables in one direction and then the other. The difference will be clear-in the correct
direction the music is more relaxed, pleasant and believable. While cable directionality is not fully understood,
it is clear that the molecular structure of drawn metal is not symmetrical, providing a physical
explanation for the existence of directionality.
grisou a écrit:PPVIER a écrit:Et tu les branches dans le sens du texte ???
Y a pas de sens ... les trois fils sont soudés des deux côtés ... masse/blindage + point chaud + point froid
All audio cables are directional. The correct direction is determined by listening to every batch of metal conductors used in every AudioQuest audio cable. Arrows are clearly marked on the connectors to ensure superior sound quality. For best results have the arrow pointing in the direction of the flow of music.
grisou a écrit:Moi je ne fais pas dans la "pseudo" symétrique moi môssieu .... c'est symétrique ou rien
Et en cas de problèmes de boucles de masse, on peut la couper !grisou a écrit:PPVIER a écrit:Et tu les branches dans le sens du texte ???
Y a pas de sens ... les trois fils sont soudés des deux côtés ... masse/blindage + point chaud + point froid
Retourner vers Les accessoires
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 1 invité